Wednesday, November 5, 2008

Festival's T-Shirt 3 - Woodstock 99

Hellow....aku rasa tak payah lagi la aku tulih pasai konsert Woodstock ni..blogger Kamp dah tulih kot dalam posting2 lama dia..dia siap paksa aku suruh cari balik baju lama aku ni.nasib baik mama aku jumpa dalam almari dia.pastu bawak mai sini masa ziarah aku time cuti deepavali aritu.patut la lama tak nampak baju ni..aku pon dah lupa ada baju macam ni.skali-skala jumpa ibu bapa rasa syok dan bersyukur..besa la anak muda di perantauan.jarang2 dapat balik kampung disebabkan tekanan kerja yang melampau..ditambah pulak aku kerap kena p meeting sana-sini..company Kamp tak abih2 dok apply permit kat company aku pasai nak launch satelit and projek angkasawan depa..






Stock Kayu pada tahun 1999..hehe..saja buat lawak bodo...

Line-Up for Woodstock 99:

Brian Setzer Orchestra, the Bruce Hornsby Group, Buckcherry, Bush, the Chemical Brothers, Collective Soul, Elvis Costello, Counting Crows, Creed, Sheryl Crow, DMX, Everclear, Everlast, Fatboy Slim, Godsmack, Al Green, Guster, Mickey Hart-Planet Drum, Ice Cube, Insane Clown Posse, Jamiroquai, Jewel, Kid Rock, Korn, Limp Bizkit, Lit, Live, Los Lobos, Dave Matthews Band, Megadeth, Metallica, Moby, Moe, Alanis Morissette, Willie Nelson, Mike Ness, The Offspring, Oleander, Umbilical Brothers, Our Lady Peace, Parliament/Funkadelic, Rage Against the Machine, Red Hot Chili Peppers, the Roots, Rusted Root, Sugar Ray, the Tragically Hip, Wyclef Jean & the Refugee Allstars.

Baju dah TAK RARE sebab Korn & Limp Bizkit perform masa Woodstock 99..
so mama aku kata "Hang pos balik mai baju tu.mama nak simpan..penat ja mama cari last2 hang kata dah tak rare..kesian blogger Kamp tu"...

Baju tu pon dah selamat sampai di kampung dengan aman..so tak payah aku pikiaq lagi.biar lah mama kesayangan aku simpan baju anak manja dia ni sebagai pengubat rindu..

Max tak mau susahkan mama lagi..ampun dan maaf dunia akhirat..

No comments: