Friday, September 26, 2008

Kasut Raya Abg Kota part 1

Haaaaaaaaaah.. puas aku pusing satu kl nak cari kasut baru... semua tak kena ngan jiwa... Udi, kalau hg ada kedai sneakers cool2 bgtau la.. jgn dok sep sgt abg kota..

Ok try tgk kasut2 ni.. & kalau ada yg best2 share2 link eh? (jgn la dok letak link Kris Van Assche, Marc Jacobs or Stuart Weitzman.. saya bukan david bekem bang)




--->Macbeth Eliot. Weh.. kat kl nak cari benda alah ni kat mn? nk pi singapore mmg tak sempat dah, nak pakai pi masjid semayang raya neh..





ni mmg brand all time favourite saya ni.... depa ckp kat H Store BB Plaza ada byk variety Gola. Cdg2 nak pi esok nih ... hihi..





Yg last ni tak tahan ni.. kena ngan baju melayu berkilat beli kat sogo taun lepas.. haih....

Ok la.. aku nak pi sambung buat report... Seramat Hari Raya..!

ps: Kem.. sori entry aku tak rare sgt.. hehe

2 comments:

Kamp said...

haha, abang kota bole layan shuffle. Singapore ada kot juai kasut abang kota ni..

m:or @bol @s said...

salam..
macbeth ijau tu mariii....

http://urusansripadukabaginda.blogspot.com